× Στο Νησί
SOCIAL MEDIA

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Χάνεται η αποκριά για τα εποχικά καταστήματα

Μειωμένο το καταναλωτικό ενδιαφέρον για αποκριάτικες στολές, μάσκες και αξεσουάρ, δηλώνει ο επιχειρηματίας Βαγγέλης Μολυβιάτης

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Δημοσίευση 6/3/2021

Χάνεται η αποκριά για τα εποχικά καταστήματα

Σε πολύ χαμηλά επίπεδα κινείται φέτος η αγορά των αποκριάτικων εποχικών ειδών και όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο «Ν» 99 fm ο Βαγγέλης Μολυβιάτης ιδιοκτήτης καταστημάτων εποχικών ειδών, οι απόκριες χάνονται για δεύτερη φορά στο νησί μας αφού όπως τόνισε πέρυσι την ίδια περίοδο είχαμε τα γεγονότα της Καράβας.

«Η κατάσταση στην αγορά για τα εποχικά καταστήματα εξακολουθεί να είναι πολύ δύσκολη, με δεδομένο ότι μετά την χαμένη περίοδο των Χριστουγέννων τώρα χάνουμε και την περίοδο της αποκριάς. Γενικότερα τα εποχικά καταστήματα είναι επιχειρήσεις οι οποίες περιμένουν να δουλέψουν τέσσερις φορές το χρόνο, δηλαδή Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες και κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Δυστυχώς το 2020 όλες αυτές οι ευκαιρίες χάθηκαν και πλέον βλέπουμε ότι και το 2021 βαδίζει στο ίδιο μοτίβο.

Ελάχιστη κίνηση

Οι φετινές απόκριες όπως αντιλαμβάνεται κανείς δεν έχουν καμία σχέση με τις απόκριες τα προηγούμενα χρόνια και με την αγοραστική κίνηση τις ημέρες αυτές. Τις προηγούμενες δύο εβδομάδες που ήμασταν στο κίτρινο και μπορούσε ο κόσμος να μπει με άνεση στα μαγαζιά μας, υπήρχε μικρή κινητικότητα. Τις τελευταίες ημέρες ωστόσο, μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων, με το click away και το click in  βρισκόμαστε σε δυσμενή θέση και φυσικά η ψυχολογία του κόσμου είναι πολύ επιβαρυμένη. Ελάχιστα κινούνται τα είδη που σχετίζονται με τις παιδικές αποκριάτικες στολές ενώ ανύπαρκτη είναι η κίνηση στις αποκριάτικες στολές ενηλίκων».

Ό,τι έχουν οι αποθήκες 

Αναφερόμενος ο Βαγγέλης Μολυβιάτης στην επάρκεια αποκριάτικων στολών και αξεσουάρ στα καταστήματα της πόλης μας, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις είχαν στις αποθήκες τους από πέρυσι αξεσουάρ και στολές και απλά εμπλούτισαν τις συλλογές τους με περισσότερα νούμερα και σχέδια.

«Ήταν γνωστό από νωρίς ότι οι φετινές απόκριες δεν θα γιορταστούν όπως άλλες χρονιές κι έτσι ούτε οι εταιρείες έφτιαξαν νέα προϊόντα ούτε και τα καταστήματα προμηθεύτηκαν με εμπόρευμα. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες έβγαλαν από τις αποθήκες αυτά που είχαν από πέρυσι και δεν είχαν πουληθεί κάνοντας ελάχιστες συμπληρωματικές παραγγελίες.

Δυστυχώς και οι εταιρείες που κατασκευάζουν αποκριάτικες στολές, φέτος, λόγω της κατάστασης δεν έφτιαξαν νέα σχέδια και μοντέλα. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι εταιρείες αυτές είναι ελληνικές μικρές βιοτεχνίες οι οποίες κατασκευάζουν στολές παραδοσιακές και αποκριάτικες. Οι περισσότερες είναι σήμερα σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση και είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν να επιβιώσουν».

Με click away και click in 

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ο Βαγγέλης Μολυβιάτης, αναφέρθηκε στο πως μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να ψωνίσουν από τα καταστήματα εποχικών ειδών. Όπως σημείωσε αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει στολή, λόγω του ότι είναι είδος ένδυσης, μπορεί να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού με το κατάστημα και να πάει σε προκαθορισμένη ώρα, να δει το προϊόν και να το αγοράσει (click in).  Σε περίπτωση πάλι που επιθυμεί να αγοράσει αξεσουάρ, όπως μάσκες, σερπαντίνες και άλλα αποκριάτικα είδη, θα πρέπει να κάνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά την παραγγελία του και να παραλάβει έξω από το κατάστημα σε προκαθορισμένη ώρα (click away).

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ
Tο stonisi.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μεγάλη διάκριση για το Eressian Hotel & Hammam Spa στην Ερεσό

Kέρδισε τον τίτλο “Small Hotel Spa of the Year” στα Greek Hotel of the Year Awards
ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

Τρεις προτάσεις της Περιφέρειας στο Leader αλιείας

Οι προτάσεις αφορούν σε Δημοσιές επενδύσεις για την αειφόρο ανάπτυξη των αλιευτικών περιοχών
ΑΓΡΟΤΕΣ

Ο Σύλλογος Επαγγελματιέων Αλιέων για το «Φράγμα Τσικνιά»

«Ο κύριος όγκος να εκβάλει στη θάλασσα»
ΑΓΡΟΤΕΣ

Κτηνοτροφία και Νησιωτικότητα

Διαδικτυακή εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Λέσβου για τον κτηνοτροφικό τομέα
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Λέσβος στην τουριστική αγορά της Γαλλίας

Άλλη μια δράση του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

«Η αύξηση στις τιμές των ζωοτροφών εξανεμίζει το κέρδος των κτηνοτρόφων»

Στα 1,70 ευρώ το κιλό ο άσσος στο ελαιόλαδο, 0,91 λεπτά το πρόβειο γάλα και 5 έως 5,50 ευρώ το κιλό το κρέας είναι οι τιμές των προϊόντων μας δηλώνει ο Στρατής Κόμβος
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΡΟΤΕΣ

«Ο Οδικός άξονας Αγία Παρασκευή – Στύψη καταστρέφει ζωές και περιουσίες»

Ανήσυχος για το μέλλον δεκάδων παραγωγών της περιοχής εμφανίζεται ο κτηνοτρόφος Χρήστος Σαμαράς, ο οποίος καταγγέλλει ότι δεν υπάρχει η παραμικρή ενημέρωση για τη χάραξη του δρόμου
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αρχές Μαΐου ανοίγει η εστίαση με τραπεζάκια έξω

Υποχρεωτικά self test σε όλους τους εργαζόμενους, αυστηρά μέτρα και αποστάσεις μεταξύ των τραπεζιών
ΕΡΓΑΣΙΑ

Κριτήρια και προϋποθέσεις για το ΓΕΦΥΡΑ 2

Τηλεδιάσκεψη για το πρόγραμμα διοργάνωσαν τη Δευτέρα από τα Επιμελητήρια του Βορείου Αιγαίου
ΕΡΓΑΣΙΑ

Ζητείται προσωπικό για το snack‑bar IΣΤΟΡΙΚΟ

Διαφόρων ειδικοτήτων
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΓΟΡΑ

Αγορές από όλη την Ελλάδα στο Kallonimall.gr

Επιτυχημένο μέχρι στιγμής το εγχείρημα του Εμπορικού Συλλόγου Καλλονής, να επεκτείνει τη δραστηριότητά του στο ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλώνει ο πρόεδρος του Βαγγέλης Χαλκοδαίμων
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ